Blått julkort

Här kommer ytterligare ett julkort från i julas.

Är ganska säker på att jag året innan såg detta upplägg på ett kort hos eleocharis som jag tyckte var så snyggt! Så jag hoppas det var ok att jag använde mig av samma upplägg (som jag mindes det iaf, det var ju ett tag sedan) fast i andra färger och dekorationer.

Har använt en färdig kortbas i ljusblått, cardstok i mörkblått och vitt. Stämpeln kommer från Kortmakarens Sirlig jul-platta. Den har jag embossat med ett jättefint pulver i vitt med silveglitter, tyvärr syns det knappt på fotot. Blommor, utstansade fernblad, blingstenar, vit penna och hörnavrundarstans har jag också använt.

Och Karin, det var detta kort jag skickade till er i goood tid, så det säkert skulle vara framme veckan innan ni skulle åka upp.



Hoppas ni har en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Karin

Superdupersnyggt! Det hade kommit fram när vi kom tillbaka efter jul. Det var bara jag som hade glömt säga det. Sorry!

2011-01-27 @ 10:57:38
Postat av: Kerstin

Du gör så fantastiskt vackra kort ! Det är tur att man hör till dem som får sådana.

2011-06-13 @ 00:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0