Veckans utmaning hos Pysselmyran

Äntligen har jag gjort ett kort till en utmaning igen! Utmaningen hittade jag här hos Pysselmyran. Den här veckans utmaning var att använda sina stansar / punchar.

På mitt kort har jag stansat ut blad med en Qk-die. Jag har färglagt en stämplad hÄngla-kille med Promarker och lite torrchalk. Jag har också använt brun cardstock, mönstrat papper (Karen Marie), blommor (Prima och Wild Orchid Craft), bling (Kaiser), Fluid chalk Chestnut Roan, thickers, vit och brun penna.


Nu ska jag gå ner och mysa med sambon och katten i soffan en stund. Ha en trevlig kväll ni med!

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Jättefint kort!

2010-11-28 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0