Tävling hos Kortmakaren

Hittade en rolig tävling hos Kortmakaren. Tävlingen hittade jag här, kika gärna in där och se på alla fina alster!

Man skulle använda sig av tekniken Falsk akvarell. Det är en teknik som jag har provat några gånger tidigare och tycker mycket om. Extra kul var det att jag idag fick hem stämpelsetet "allegro" från Penny Black ifrån just Kortmakaren!
Jag har använt en Iris-stämpel från Penny Black, Marvy Le Plume ll-pennor, minimister, cardstock, akvarellpapper, nestabilities, blommor, pins och halvpärlor. Motivet i ram och blommorna sitter på 3D-kuddar.

På Kortmakarens blogg finns en väldigt bra beskrivning på hur man gör Falsk akvarell.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0