Två lika, men...

i olika färgställningar.

Tänkte att jag skulle passa på att visa några av förra årets julkort.

Embossat god jul-stämpel från kortmakarens Sirlig jul. Martha Stewartstans Dolly Lace och Quickutz hjärtdie. De mönstrade papperna kommer från Inkido (det bruna) och graphic 45 (det gröna). Och så lite glitterpenna.

Men jag måste verkligen lära mig det nya programmet, så jag kan redigera foton som är tagna i dåligt ljus lite bättre. Ja, ja, tillsvidare får ni använda er fantasi för att tänka er hur färgerna egentligen ser ut.







Kommentarer
Postat av: Veronica

aaaaah nu hitta jag något! I Like it! visste inte att du hade en blogg...

2011-01-31 @ 20:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0