Mors Dagskort till "svärmor"

Det här kortet gjorde jag till min rara "svärmor" på Mors Dag i år.



Cardstock i vitt, ljus- och mellanturkos. Det ljusturkosa har jag embossat med CBs embossfolder Stylized Flowers. Ovalerna har jag skurit ut med hjälp av Shapecutter Plus och mallen med ovaler. Jag stämplade Filur med bulle som jag färglade med Promarkerpennor. Och på kanelbullarna har jag Stickles Cinnamon. Ritade en söm med en tunn turkos penna. Utstansad retroblomma som jag tryckt till lite och så en blomma från Prima med en brads i. Utstansade Qk-blad med blänk av en vit penna. Ljust turkosa raindrops.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej, härligt och roligt kort till svärmor! Tack för länken! Kram Nilla

2009-08-21 @ 02:38:16
URL: http://liveitscrapit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0