Tävling hos Inkido!

Hos Inkido är det en tävling med finfina priser. Här kommer äntligen mitt bidrag, så nu hoppas jag att turen är med mig!

På http://inkido.blogspot.com är det en tävling med finfina priser.  Här kommer änligen mitt bidrag, så nu hoppas jag att turen är med mig!  Materiallista:  Stämplar: Inkido Fjärilskollage            Inkido Fjäril Mellan  Mönstrat papper: Inkido Ljusblå prick  Vit och mörkblå cardstock  Watermarkdyna och svart embosspulver  Promarkerpennor till färgläggning  Fluid chalk Charcoal  Blommor  Utstansade blad(Qk)  Stickles Frosted Lace  Vit penna  Glitterpenna

Materiallista:
Stämplar: Inkido Fjärilskollage
                   Inkido Fjäril Mellan
Mönstrat papper: Inkido Ljusblå prick
Vit och mörkblå cardstock
Watermarkdyna och svart embosspulver
Promarkerpennor
Fluid chalk Charcoal
Blommor
Utstansade blad (Qk)
Stickles Frosted Lace
Vit penna
Glitterpenna

Kommentarer
Postat av: petraso

tack för att du är med och tävlar hos oss på inkido

2009-06-09 @ 08:06:43
Postat av: Kerstin

Jag har ju haft förmånen att se dina alster förut och jag kan bara än en gång beundra det du gör. Det är så snyggt och välarbetat. Toppen ! Kramizar.

2009-08-31 @ 00:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0