Konfirmationskort

Tänkte visa konfirmationskortet jag gjorde förra våren.

Vit bazzill till kortstomme. Mönsterpapperet kommer jag inte ihåg namn/märke på. Korset är av mönsterpapperets baksida samt vit bazzill som embossats i CBs embossfolder Stylized Flowers. Korset hittade jag inspiration till någonstans på nätet, men kommer tyvärr inte ihåg vart. Namnet är utstansat med Qk Abigail, runtom bokstäverna har jag ritat med en tunn grå penna. Samma penna använde jag till stygnen på det mönstrade papperet och även på den ovala skylten, där skrev jag även med en grå kalligrafipenna. Stämpeln kommer från hÄnglar & stÄnglar. Färglade den med distressrefiller tror jag och så lite Stickles Frosted Lace på vingarna. 3D-kuddar under korset och hÄngelflickan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0